2 Eylül 2012 Pazar

KÜTAHYA HAKKINDA BİLDİKLERİM.

 Selam ..
   Yarın üniversite kayıtı için yola çıkıyorum .Ordudan Kütahya'ya doğru toplam 13 saatlik yola ..
Okulumu , yaşayacağım şehri , oturacağım evi falan filan görücem .. Ama şimdi araştırdığım kadarıyla size okulumu ve yaşayacağım şehri gösterebilirim.., İşte ilk önce üniversite:

DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ , burda okumayı daha çok isterdim tabiki , bildiğimiz gibi Kütahya'nın mimarisi mükemmel ve okulda mükemmel mimari ve tasarımıyla beni büyüledi görmeden.. Gel gelelim benim okuluma onu da sizlere göstermek isterim :

KÜTAHYA SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEK OKULU , bende burda okuyacağım işte .. mimari si üniversite kadar mükemmel olmasa da bir çok üniversiteden daha güzel diyebileceğim bir üniversite , gidince buna daha güzel anlıcam tabiki de ..Haa bide meşhur vazosu war , hiç sormayın her yer o vazoya çıkıyomuş düşünün artık ne kadar büyük , küçük olduğunu :) 
KÜTAHYA SERA AVM,  Amaaaa tabiki sevindiğim bir şy daha war tabiki alışveriş merkezi olması .. Çok alışveriş yapan biri değilim ama gezmesini de severim  .. Şansıma da daha bu sene açılmış ...


      İŞTE şimdilik Kütahya hakkında bildiklerim bunlar, yarın gidip gördükten sonra sizlerle tekrar paylaşacağım , kendi çektiğim fotoğraflarla... kendinize iyi bakın :)

5 yorum:

  1. hayırlı olsun bloğun.kütahyayı görünce yazmadan edemedim :D ben dumlupınar mezunuyum gördüğün mimari eser sadece okulun o girişinde var :) diğer binalar site gbi gerçi ben mezun olalı 2yıl oldu belki değişmiştir yeni rektör güzel şeyler yapıomuş :) 4 yıl boyunca tatil yaratıp evime gitmek için çabaladığım her kütahyaya dönüşte de ağladığı yer :) avm de yeni yapılmış haa iyi olmuş büyük eksiklikti.daha anlatcak çook şey var.ama herşeye rağmen özlediğimi söylemeden de geçemiycem...

    YanıtlaSil
  2. yaa bide yazdıktan sonra aklıma geldi ora çok soğuk olur özellikle geceleri.eğer yakın zamanda evine gitmeyeceksen hırka ince montlar filan almanı öneririm..üşüme sonra :)

    YanıtlaSil
  3. t.ederim ..soğuk olduğunuu duydumm napıcam bilmiorm :) K üçük bi şehir diylar artıkkk kendi eğlencemi kendim yaratıcam desene :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabaaaa, hoşgeldin aramıza tatlımmmm =))
    Nimo'ya hiç benzemiyrsun bence, bi ara o da saçlarını seninki gibi boyatmış sanırım, o fotoyu yan yana getirdiğimde çok benzettim :D
    hemen takibe aldım seni, kocaman sevgiler...
    Seda.

    YanıtlaSil
  5. :D ablamla huy olarakta pek benzemeyiz ,o süslü ben spor salaş :) çok çok teekkür ederimm öpüyorumm :)

    YanıtlaSil